woensdag 29 augustus 2007

Mijn mediagebruik

Iedereen maakt op een dag wel gebruik van media, ik dus ook. Het begint allemaal s' ochtends al. Voordat ik onder de douche stap zet ik mijn computer aan om vervolgens een lekker nummertje op te zetten voor tijdens het douchen. Dit helpt bij mij erg goed om wakker te worden.
Tijdens het ontbijt zap ik even alle zenders langs op de televisie. Vaak kijk ik dan eventjes naar het nieuws of naar een tekenfilmpje.
Twintig minuten later zit ik in de intercity richting Amsterdam. In de trein lees ik in mijn boek, luister ik muziek of werk ik op mij laptop aan wat schoolwerk dat ik de vorige avond niet af kon krijgen.
Op school maak ik vrijwel alleen gebruik van mij laptop.
Zodra ik klaar ben met school ga ik weer naar huis met de trein. In de trein doe ik vervolgens het zelfde als op de heenweg. Eenmaal thuis luister ik muziek en maak ik wat huiswerk op mijn computer. En s' avonds ga ik de deur uit om te ontsnappen aan al deze media.

Geen opmerkingen: